my day

Hemma från skolan nu. Jobbig dag men slutade tidigt. Nu ska jag hålla det jag har lovat att göra ett fototips, det var de som flest röstade på så kommer lägga upp det ikväll eftersom jag måste klippa och redigera osv. För er som inte vet så har jag gjort ett filmklipp på youtube innan som visar hur jag fotar mina droppbilder så den lägger jag också ut för er som inte har sett den tidigare :)
Har även Badminton sen så ska försöka hinna med filmen innan den. Måste packa till spat och plugga..
Sen skulle jag häjlpa pappa med något kort. Rätt mycket att göra men det hinner jag nog. Juste måste hem till Elvira ikväll också :O  Nu ska jag äta ;)
Men Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0