ME

* Jag har världens sämsta imunförsvar, så fort någon som är lite förkyld dricker i samma glas som mig blir jag alltid sjuk. Och alla klagar på att jag har bacilskäck, inte konstigt...
* Jag älskar One driection & Justin bieber men jag stalkar dem inte liskom :P
* Min största dröm är att åka till Tanzania & Zanzibar. Att först vara en vecka på Tanzania och gå på safari. Sedan en vecka på paradis ön Zanzibar. Det jag vill mest är att åka till en fattig by där nere och ge över leksaker till små barn, dream..
* Jag har nästan alltid överenergi. Aldrig trött typ, förutom på morgonen då är jag död. 
* Jag har alltid älskat att måla mina naglar i olika coola mönster men har inte gjort det på ett tag nu, lite synd.
* Har verkligen bestämt mig för för att få mycket bättre betyg nu i andra terminen i åttan. Har inte alls lagt ner mycket tid på skolan denna terminen. -.-
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0