22.22


 

'

Jag har ondare än aldrig förr, första gången det gör så ont så att tårarna nästan börjar komma. Det har gått 5 dagar sedan jag drog bort den och det har bara blivit värre och värre för varje dag. Imorgon har vi Nobelfesten och jag har ont bara jag sitter ner, det är dans och allt sådant, det kommer aldrig funka. Om jag själv skulle höra någon som har dragit bort tånageln skulle jag tycka att det var världens minsta grej men det gör så fruktansvärt ont, helt öppet sår över hela tån liksom. 
Eftersom jag inte tror någon tycker det är så intressant att läsa om en stortånagel som inte finns längre, så tänkte jag komma tillbaka på fredag med nya fräscha bilder från Nobel istället xD 
Nu ska jag sova bort smärtan och hoppas på det bästa tills imorgon, Godnatt puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0