Börjar om på nytt



 

Har tänkt lite nu och har bestämmt mig för att göra en ny blogg, eller har redan en men vill fixa lite nya bilder och så först. Tror jag ska kolla lite på ett nytt objektiv så för se när jag börjar blogga på den men tills dess har jag kvar denna :) Min blogg kommer som sagt vara en fotoblogg, många säger att jag redan har en fotoblogg men jag vill ha en riktig eller vad man ska säga. Bara systemkamerabilder, såklart att jag kanske använder mobilkameran någon gång ibland. Vill ändå lägga ner mer tid på fotograferingen, photoshop osv så jag tycker det skulle vara bra med en ny fräsch blogg. Så jag hoppas verkligen att ni kommer fortsätta läsa min nya blogg som jag kommer länka inom kort! 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0