hejhej gifboom

 
Hihi föröker plugga, men det går ju inte så bra , lol. Har skit mycket att göra men orkar icke, så busig. Aja dagen är inte slut än så ska försöka hinna att skriv klart IUP, någon prao grej och känner verklingen för att träna men har bajs ont i halsen så det går nog inteee. 
 
Sen var det någon anonymos som undrade hur jag kunde lägga upp dem gif bilderna på bloggen och jag tar dem helt enkelt från gifboom och sen lägger jag upp dem på tumblr. Tar bilderna sedan där ifrån :) 

Kommentarer
Postat av: Therese<3

Vart gör du bilder som rör sig ?
Jätte fin blogg !
Kolla min också

Svar: Skrev det inlägget. Men appen heter gifboom :)
Linnéa

2012-10-08 @ 17:15:18
URL: http://myylife.blogg.se
Postat av: Anonym

men jag får ju inte bilden att röra på sig :o

2012-10-08 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0