bebis

oktober 2011

haha kommer ihåg i somras när jag skulle testa de här byxorna så fick jag inte ens på mig dem över lårna, hahah så lol.
 
klippte av halva håret. Tyckte det var as snyggt då men när jag ser tillbaka på bilderna förtår jag inte hur jag kunde, haha 
 
oktober 2012
 
Har förändras en väldigt mycket på ett år tycker jag. Både som person och på utsidan, växt säkert 15 cm. Men just förra hösten mådde jag inte så bra, var väldigt orolig över en del saker som gjorde att jag var väldigt ledsen. Tror faktiskt inte att så många märkte det men jag har verkligen jobbat bort nästan allt det nu vilket jag är väldigt glad för. Asså shit verkligen vad jag har förändrats på hur jag ser på saker och ting, vågar bjuda mycket mer på mig själv tex. Att jag tillexempel inte skäms av att lägga ut en massa fula bilder på mig själv, inte om någon annan gör det heller. Tar heller inte åt mig om någon säger något elakt om mig, om jag själv vet att det inte är sant. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Linnea!
Ser att dina ögonbryn har förändrats! Skit snygga, skulle du kunna berätta hur du gjorde/gör för att få formen? Samt om du använder någon penna eller så! Din blogg äger och du är jättefin! Kram

2012-11-01 @ 14:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0