-.-

åhhhhh så besviken nu. Det bestämmdes igår att jag skulle åka med Annas familj till turkiet. Vi skulle åka redan imorgon. Jag har packat och alltig, och så nu ringer mamma och säger att det inte gick att byta ut namnet på biljetten och de har försökt med massa gjrejer. (skulle ta Annas brosas biljett egentligen) Vi kan åka ner ända till malmö imorgon och chansa på att man kan byta namnen där nere men det var liksom 50/50 på att jag kunde, så jag kan inte komma hem på något sätt från Malmö om jag var tvungen att åka hem igen! FATTAR NI HUR KUL VI SKULLE HA DÄR NERE! Orkar inte, ska fan åka någon anna stans på lovet! 
 

Kommentarer
Postat av: matte ;-)

lovar att sola åt dig <3333

2012-10-25 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0