SVAR

Hej Linnea! 
Ser att dina ögonbryn har förändrats! Skit snygga, skulle du kunna berätta hur du gjorde/gör för att få formen? Samt om du använder någon penna eller så! Din blogg äger och du är jättefin! Kram
 

Ja de har väl förändrats lite eller inte ögonbrynen med jag fyller i dem varje morgon men en ögonbrynspenna, eftersom jag egentligen har ganska ljusa. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur jag gör för att få den formen men jag brukar tänka att ögonbrynen ska vara i höjd med ögonen, tänk dig att du drar ett streck där ögonbrynet börjar ner till ögat liksom.
Tack va gullig du är blir verkligen jätte glad! :)
 
 
 
Bara så ljusa på sommaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte göra en video där du visar vilken penna och hur du lägger i den :) skulle ha vart sjukt tacksam! Kram

2012-11-01 @ 23:44:15
Postat av: nano

SKIT NICE ÖGONBRYN ;DDDDDDDD

2012-11-01 @ 23:46:22
URL: http://naano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0