Min helg osv

Hallå!
Vi hade studiedag idag, så skönt. Min helg har varit väldigt najzzz. I fredags var det först fotbollsträning sen åkte jag till en som heter Oscar med lite andra kompisar. I lördags började badminton DM och fick träffa alla mina underbara badmintonvänner. Igår var det också DM, slutspelen då. Jag kom 2:a i dubbeln och 2:a i singeln.
Och idag har jag käkat med Elin & Elsa på torget sedan tränade jag badminton.

Sen hade jag fått några frågor så tar dem nu.
En undrade vart mina jeans kom ifrån och de är från G-star. Skit snygga men ena byxbenet vrider alltid till sig, sjukt jobbigt.

Sen var det någon som undrade vart jag hittat de där merry christmas bilen och dem har jag tagit på weheartit eller tumblr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0