God natt!

Godnatt, nu ska jag ta och sova. Ikväll så har Filippas familj varit på middag här. Lite senare åkte jag filippa och hennes syster hem till dem och sedan åkte jag och filippa tillbaka hem och träffade några. Kom just på att det är sista "vara uppe länge" dagen idag hahah. imorgon får bli en liten plugg dag, har en stor matte läxa som jag ska ta och göra. 
 
I morse hände det en skit läskig grej, jag tror att jag svimmade, inte helt säker. Men jag gick upp och så fick jag världens blodtrycksfall (får det jätte ofta, väldigt vanligt att man får det när man är lång). Det gick över men sen så ligger jag helt plötsligt på en madrass, precis nedanför spegeln då. Jag kommer inte ihåg hur jag kom dit så jag måste ha svimmat. Jag skulle ju ha kommit ihåg om jag bara ramlade. Sen när jag typ vaknade upp så kände jag mig jätte konstig :P Jag var ensam uppe på övervåningen så det var tur att trillade på något mjukt XD. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0