Sport inriktningar

Spelade åttondelsfinalen mot sveriges bästa, det blev en tresättare och jag förlorade tyvärr med 21-18 i tredje sätt.
Är inte så jätte glad nu men det kunde lika gärna var jag som vann, eftersom det var så himla jämt. Känner mig ändå rätt stolt över mig själv för att jag har inte tränat (badminton) så mycket och heller inte tävlat så mycket.
Ska nog försöka vara med på lite mer tävlingar och så nu nästa termin och ge allt på träningarna. Efter den här tävlingen nu känner jag mer sug för badmintonen det är roligare och så. Men fotbollen kommer nog alltid att betyda mest för mig. Det är verkligen det bästa som finns. Skulle inte välja bort någon sport så ska köra båda två så mycket som det går tills det inte funkar längre. Körde bara en match i dubbeln igår, vi var inte taggade nog att vinna. Mötte några Danskar. Orkar inte vara med på fotbollslägret nu eller det var ju igentligen inte tänkt så heller.
Kommer imorgon istället innan matchen som lägret avslutas med.
Nu ska jag försöka få med mamma till ica för att köpa lite gott gott! :)
Linneagranberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0