Blir så frustrerad

Jag är ute i flera timmar och delar ut reklam men det händer flera gånger att människor svarar otrevligt att "Nej lägg inte i vår brevlåda" Okej, visst om inte alla vill ha reklam men man kan väl ändå vara snäll och ta emot den, speciellt om det inte står "ej reklam" på brevlådan? Om man nu verkligen inte vill kolla vad de är på lappen eller inte vet jag, kan man åtminståne ta emot den och sedan slänga den i värsta fall! Har även hänt att några kommer ut, plockar upp bladet och går efter mig för att ge tillbaka det, asså seriöst? Att man ens orkar. Vill de inte att dagens ungdomar ska vara ute och röra på sig och tjärna sina egna pengar? Jo, men vi kan väll sitta hemma i soffan hela livet och kräva pengar av mamma och pappa istället?
Tror att de som delar ut reklam verkligen förstår vad jag menar.
Var precis ute och delade så fick upp tanken på allt de här.


Nog om det men nu ska jag äta middag och kolla på criminal minds :)
Linneagranberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0