Söndagen!

Hemma från fotbolls träningen nu. Idag har jag inte gjort alls mycket. Dagen började att jag vaknade runt 10 sedan låg jag och drog mig till cirka halv 12. Tog det väldigt lugnt så blev inte klar fören 1. Vid 2 kom mina goa kusiner och jag hann vara lite med dem, vi åt och så. Sen cyklade jag iväg till träningen och nu är jag hemma :)
Okej kanske inte behöver förklara allt i deltalj men men. Imogon är det måndag igen! Helgerna går alldeles för fort. Snart påsklov i alla fall. Vi har NO-labb imorgon och det innebär att vi slutar sent. Ej bra!
Veckorna går ju också snabbt så det är ju snart helg igen, får se det positva i de hela! ;)
Linneagranberg ♥

Kommentarer
Postat av: S E D A

Vilket fotbollslag går du i? :)

2012-03-18 @ 20:36:20
URL: http://sedari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0