Onsdags kväll

Ni får ett smile även fast jag inte alls är glad.

Är så deppig nu hittar inte mitt presentkort och sitter med No. Jag har seriöst letat överallt, vart är det? Hallå kom fram! Har nog olycklingsvis tappat de...
Men Jag har sånna snälla föräldrar så ska få en gjrej om jag inte hittar det. Ingen stor gjrej tycker nog många, men för mig är det de 750 spänn väck liksom :(
Men men får väl repitera lite mer på No och sedan sova.
Imorgon börjar jag med roligare inlägg, bilder med riktig kamera, uppdatering o.s.v idag och igår var inge braa asså. hehe.
Torsdag imorgon (igen) och de innebär...snart FREDAG :D Sköja bara men efter skolan blir det badminton träning, Ja det är väl det som händer och lite läxor.
Hadeeee!
Linneagranberg ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Tack så mycke! Desamma du! :)



Bloglovinbyte? :D

2012-03-21 @ 22:27:22
URL: http://madelajnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0