My fridayyy

Vi är så coola!
Emma, Kajsa & jag
Ligger i sängen och ska ta och sova nu. Ska spela badminton imorgon, tävling då. Måste upp tidigt :( Inte bloggat något idag, eller jo bara ett snabbt mobilinlägg, Dåligt.. Jag kan berätta lite om min dag:
Efter jag hade städat så åkte jag hem till Emma och innan de smsade Elvira så hon kom också efter 2 en kvart. Vi satt och kollade mysteriet på greveholm. Så jäkla bra! Jag och Elvira blev så sugna på godis så cyklade iväg till Ica och köpte. Sedan hem till Emma igen och fortsatte med vårat Greveholmtittande. Vid fem var det dags för fotbollsträning. Svin kul som vanligt. Orkade inte åka hem till mig så följde med Kajsa hem och där har jag tillbringat hela kvällen. Chill fredag, lediga och allt ;)
Ska som sagt upp åtta imorgon så god natt
Linneagranberg ♥


Kommentarer
Postat av: madeleine

- tack så mycket :)

2012-03-17 @ 00:35:25
URL: http://mmadeleinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0