Spk!

Va fina shorts! Det ser verkligen ut som weheartit ja! Vart har hon köpt de?

- Tack säger Anna ;) Jag vet inte riktigt vart hon har köpt dem men hon har alla fall beställt shortsen på någon utländsk hemsida. Jag vet att det finns liknade på Etsy! :)


Vad använder du för kamera inställingar? Och kan du inte visa dj skolavslutningsklänning?  :)

- Det beror på vart jag ska fota på men just igår när vi fotade porträtt fotade jag med "avstängd blixt" Tycker att bilderna blir mycket finare utan blixt, men då måste det vara ljust ute. Det hade börjat mörkna när vi var ute igår så bilderna blev inte så jätte bra. Sen om jag ska fota blommor, produkt osv fotar jag med macro inställnig. Och porträtt om på porträttbilder om det är ljus ute så man inte behöver använda blixten.
Som jag har nämnt tididagre kommer jag visa min skolavslutnings klänning i morgon eftersom då är det avslutning, och då blir det bilder på hela outfiten, så kolla in imon! :)




Linneagranberg ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0