Inlåsta!

Åhh Gud vad mycket konstigt som har hänt idag. Den största grejen var väl att jag, Alva & Kajsa blev inlåsta i mitt rum!! Anna och Elin kom på att jag hade tic tac hemma så de sprang runt i mitt hus och letade överallt sen hittade de tic tacen o sprang fort ut i rummet, smällde igen dörren medan jag, Alva och Kajsa var kvar. Min sovrumsdörr gick på något sätt i baklås så vi blev inlåsta! Vi trodde seriöst att vi skulle sitta där hela livet så vi började tänka ut vad vi skulle äta och dricka, så vi kom tillslut fram till att vi skulle äta tic tac och dricka parfym, Hahha. Sen efter en stund fick pappa hoppa in genom fönstret och han fixade med handtaget osv. Tillslut kom vi ut. Roligt äventyr vi var med om asså. ;)
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av högklackat och sedan sova, godnatt!

Ps. Gjorde en film när vi var inlåsta och upprörda, vill ni se den? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! :)

2012-06-21 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0