Funderar...

 
Har funderat ett tag nu på att göra en ny blogg. Och då menar jag en "riktig" fotoblogg. Just nu känner jag att jag inte orkar lägga ut vad jag gör hela dagarna osv. Skulle kännas kul att få lägga mer tid på fotograferandet. Men i så fall kanske jag inte kommer uppdatera lika mycket (men ändå varje dag) eftersom jag inte kan ta bilder hela tiden. + att jag vill lägga mer tid på att redigera bilderna, design osv ;) Men självklart kommer jag att ge massa fototips mm.  Skulle kännas lite tråkigt att lämmna den här bloggen, har ju haft den i snart 2 år. 
 
Så behöver verkligen er hjläp nu, vad ska jag göra?
 

Omröstningen Ny blogg (fotoblogg)? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa en egen folkomröstning!

 


Kommentarer
Postat av: Elsa:)

Hej! Jag tycker att du ska ha en ny fotoblogg om det är det som du känner för, men att du ändå typ ska ha lite vardagligt med typ;) gillar du blogg mycket och tycker att du ska fortsätta som du vill!:)<3

2012-07-28 @ 00:50:13
URL: http://myelsas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0