2011

Vi var uppe i trysil och firade nyår!
Våren började komma och solen sken och jag började fota vårblommorna.
Sommaren hade kommit och vi drog iväg till härliga Mallorca!
Vi kom hem och jag hade fått riktigt mycket färg!:)
Det var min första gädda som jag hade fångat helt själv ;)
Sommaren fortsatte.
image description
image description
Hösten började komma men vi drog till Menorca.
image description
Jag klippte av håret!
Vintern kom och jag fyllde år och fick dröm objektivet!
image description
Det var julafton och jag fick massa fina presenter.
Nu var vi inne på 2012!
Linneagranberg ♥


Kommentarer
Postat av: anonym

fina bilder!! :)

2012-01-01 @ 16:13:46
Postat av: Mariasareri

hur mycket kostade de svartvita objektivet på bilden?

2012-01-02 @ 22:43:01
URL: http://mariasareri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0