Österrike-bildeeeeer!


Hej nu är jag hemma. Å vill tillbaka, det bästa som finns är ju att åka skidor, så det är inte så konstigt om jag längtar tillbaka ;)
Jag kom hem vid 4 inatt så då orkade jag inte blogga som ni kanske förstår ;) Den här resan har varit bland dem bästa! Härliga vänner, grym skidåkning, underbra backar ,god mat, farmförallt god soppa! haha
Nu ska ni allt få massa bilder:
Potrrättbilder
De gamla vanliga hoppbilderna
I Skidbacken
Ja så kan det gå om man kör i en meters snö. Haha
image description
image description
Gillar ditt gulliga smile ;)
Här blåste de över 20 m per sekund.
image description
Hoppbackarna var absolut de roligaste :)
image description
Vi drack minst 3 varma choklader per dag!
Massa mer bilder kommer, lovar!!
Linneagranberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0