Home from school

Hej alla! Kom hem från skolan för precis 10 minuter sen, hah men ska strax gå ner och äta mat eller ja mellanmål då. Idag i skolan jobbade jag inte alls på lektionerna. Jag och Freja blev interjvuade om ipadsen och sedan fick jag ett uppdrag att gå runt och ta kort på lite folk i skolan. Riktigt skön dag tycker jag. Jag och Freja var ute och försökte få en bra bild på oss själva hela lektionen. :) Den skulle ha de bilderna i någon tidnig tillsammans med de vi hade sagt. Jag och pappa ska åka in till torget lite senare för att köpa termobyxor till mig. Kommer även ta outfit bilder idag, så hållutkik.
Nu ska jag gå ner och testa mina nya pjäxor!
Linneagranberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0