Home from school

Hej nu kom jag precis hemma från skolan och måste äta något nu för är så sjukt hungrig. Var ingen god mat i bamba idag. Jag har även varit hos tandläkaren för att kolla mina "hugg" tänder. Som ni kanske har ser på alla bilder så har jag som 2 hugg tänder eller vad man ska kalla de. Jag skulle tillbaka om ett år igen och om de inte har växt ut och jämnat till sig på ett år till då kommer jag att få tanställing (rels)
Vet inte om jag vill ha tandställing så det bästa vore ju om det fixade sig själv ;)
Linneagranberg ♥

Kommentarer
Postat av: AC/DC

Jag tycker att huggisarna är fina! AC/DC

2012-02-21 @ 14:53:51
Postat av: AC/DC

Har din grymt läckra nagelbild med vattenmelonen som skrivbordsbakgrund. OK för dig va? :-)

2012-02-21 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0