friendship

image description
image description
image description
image description
Haha jätte tråkiga bilder men tog bara några snabba innan jag stack hem. Kajsa var också med, men hon ville inte vara med på bild. Jag är så sjuktrött nu så funderar på att gå och sova. Imorgon bilr det först släktkalas för mina kusiner sedan blir det party hos Nano! ;) Funderar på att åka in en snabbis till torget innan vi ska till mina kusiner också, får se om jag hinner det. Ska nog kolla på de shortsen igen. :)
Inte bra uppdatering idag så gör lite tidsinställda tills imorgon.
Linneagranberg ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

fin blogg!

2012-02-25 @ 14:02:27
URL: http://truelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0