2 februari


Hej är hemma från skolan nu.
Eftersom jag inte bloggade igår så kan jag berätta lite om min dag.
När jag kom hem efter fotbolls DM hade jag fått hem lite badminton kläder men själklart var dem försmå..
Lite tråkigt att jag inte kan använda dem i helgen.
Ja sen köpte jag nya skor, kommer nog bara använda dem när det är riktigt kallt ute och när vi åker till Alperna.
Det kommer att bli så sjukt skoj!
Se kom Nano och Elvira hem till mig och jag hjälpte henne med hennes nya blogg, kolla den här.
Åt middag hos min farmor och farfar.
Tillbaka till nuet.
Ska strax göra mig i orndnig till badmintonen. Innan det hade jag tänkt att plugga lite och kanske kolla på tv.
Det finns inget härligare än att sätta sig med mellanmål i soffan direkt när man kommer hem från skolan, håller ni inte med?
Linneagranberg ♥

Kommentarer
Postat av: Emma- Foto & Design

Hej! Har en fototävling på min blogg och det skulle vara super kul om du hade lusta att vara med :)

2012-02-02 @ 19:13:59
URL: http://pezphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0