älskar träning

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av hem till midgård och sedan sova. 
Var på gymmet idag med Alva och Emma. Vi var där i 2,5 timma och biffade jävligt mycket, hahah ;) 
Jag sprang först 2,5 km och sedan cyklade jag 10 km (1mil) Igår cyklade jag också 1 min. Tycker verkligen att det är så tråkigt att springa inomhus på band men cykla är 1000 gånger roligare. Och såg Handollsmatchen mellan Sverige & Norge sammtidigt också. Sedan styrketränade vi. Är helt död nu :P
Vill länka till mina goa kompisars bloggar:
www.annaeelin.blogg.se - Anna har precis startat en ny blogg, så kolla in!
www.frejanordelofs.blogg.se - kolla hennes med. 
www.louisesophie.blogg.se och kolla lollos med :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0