sol, bad & värme, kommer sakna de

Åhh vad jag saknar detta! Skolan börjar igen om en vecka och det känns som jag inte gjort ett piss på sommarlovet. Vart har det här lovet tagit vägen? Det var redan 1 och en halv månad sen vi var Italien, känns ju som en vecka sen typ. Visst har säkert hittat på massa men inte vad jag tänker på nu, vädret har verkligen förstört hela lovet. Verkligen glad att jag fick en vecka utomlands. Okej nu överdriver jag men förra sommarlovet känndes som ett år typ, eller hur? Asså vill verkligen inte börja skolan nu! 8:an, bytyg och sånt, ucsh. Aja nu är läget som de är, haha ;) Det är därför jag tar en "bloggpaus" nu tills skolan början eftersom jag verkligen vill njuta av det sista. Kommer nog lägga ut något inlägg (som nu) eftersom jag inte kan hålla mig ;) 
Just nu är inte livet på topp så det kanske är därför inlägget blev lite negativt, haha :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0