Ännu en vinst!

God dag eller god kväll rättare sagt. Matchen vann vi idag med 5-1 och vi spelade sjukt grymt, bäst är vi tjejer
När vi kom hem från matchen åkte jag med familjen och Elvira till Ikea käkade och kollade på sängar. Var där ända till halv åtta. Sitter just nu och bara kolla runt lite på datorn. Har inte varit använt en dator på hela helgen, jag är så social! ;) Ska väl "föbredda" lite inför skolan imorgon, menar då att jag ska lägga fram skolböckerna, plugga i någon halvtimma, osv.
Lovar mycket bättre uppdatering i veckan!

Linneagranberg ♥



Kommentarer
Postat av: Sarah

okok =) jag vat inte oam jag ska köpa en =)....

tack=)

2012-04-22 @ 22:03:47
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0