Drömmar

Jag några drömmar som jag verkligen skulle vilja uppnå. Det största nu är väl att åka till Zanzibar, har alltid drömt om de. Det vekrar så otroligt fint där. Jag som älskar tropiska stränder. Ända sen jag var liten skulle jag aldrig gå med på att åka till ett land som inte har palmer, det första jag gör när vi är utomlands springer jag fort ut ur flygplatsen och kollar om det finns mycket plamer och börjar fota dem. Haha vad kostig jag är men jag älskar verkligen plamer och har gjort de så länge som jag kan minnas. Det här är en dröm som jag absolut ska uppfylla.
Mitt mål när jag blir vuxen är att ta vara på livet och göra såna saker som jag verkligen vill göra som till exemplel då att åka till Zanzibar. Vill så jätte gärna få ett bra jobb där jag trivs och tjänar mycket pengar på. Har alltid viljat bli stjärnkock men har nog ändrat mig lite nu, visst det är skit skoj att laga mat men borde man inte tröttna om man står i köket varje dag, verkar även vara väldigt strässigt. Att bli polis verkar väldigt roligt och spännande, tjänar dock inte så mycket på de. Men det som jag absolut vill satsa på i framtiden är fotbollen och fotograferingen, kommer dras mot något jobb som har fotografering som inrikting skulle jag tro.
Linneagranberg ♥


Kommentarer
Postat av: Tess

tack så mycket :D

2012-04-01 @ 17:36:00
URL: http://tessadolfsson.blogg.se/
Postat av: rebecca

ångrar inte att jag åkte till Zanzibar:)

2012-04-01 @ 19:24:01
URL: http://becove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0