Nya smycken!

Tjenare, tjenare! :) Nu ska jag snart kolla på Solsidan men innan tänkte jag berätta om mina 2 nya hand gjorda smycken! ;) Har tyvärr ingen bild på dem men de kanske kommer såsmåningom.... Men jag får väl försöka förklara istället.. halsbandet är rätt så lång och har lite berlocker på sig och så. Ena berlockern är en turkos ängel. själva kjedjan är silvrig. Örhängerna är typ pärlörhänger som hänger ner typ 1cm och dem är turkosa ;) Hoppas ni fick en liten arning hur dem ser ut i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: R

det där med att jag skulle sluta blogga är

Det är inge kul man känner sig tvingad,sen om man inte bloggar är det många (inte du då)

som säger vrf bloggar du inte

och jag vill blogga när jag vill

om du förstår!

2011-02-20 @ 20:32:46
URL: http://becove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0