Dag 1 (Om mig)

Ja jag heter Linnéa och jag bor i Göteborg. En mycket härlig stad! Jag är född 1998 och  fyller 13 den 17 december (snart). Jag bor med min mamma, pappa och bror. Jag har många fina vänner och släktingar. Jag brukar spela badminton och fotboll på min fritid. Ett av mina andra stora intressen är att fotografera som ni kanske redan har sett. På sommaren Gillar jag att fiska och bada! Finns det något skönare än att hoppa i havet en varm sommardag? Jag gillar också att vara med mina 2 småkusiner, Så söta! Jag gillar mer att skapa saker eller vad man ska säga (fota, måla, sporta, designa saker) Så jag gillar de ämnena i skolan bild, idrott, slöjd mm.
Finns inte så mycket mer att skriva men det var lite om mig.
Linneagranberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0