vem bär den bäst ;)

hallå :D här kommer några mer ¨vem bär den bäst¨!

                 1                                   2
jag tycker 1an Kajsa tycker oxå 1an.


                   1                                  2
jag tycker nog att paris bär den bäst :) kajsa tycker samma.


                1.                                  2.
Paris hillton bär den bäst här med tycker jag o kajsa :) alltså 2an :love: 


                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte nice blogg kolla gärna inn min först 1 sen 2 sen Paris Hilton

2010-09-06 @ 19:41:09
URL: http://flowerkatt.blogg.se/
Postat av: Linnea

tack! jag ska självklart kolla på din blogg! :)

2010-09-07 @ 07:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0