Mobilblogg- i Österrike

Hej alla! Sorry för att jag inte har bloggat. Men vårt wifi har inte fungerat, eller det fungerar fortfarande inte så får blogga för mobilen om det inte börjar fungera. Jag kan börja berätta att vi åkte hit i fredags och Kom fram i lördags. Det tog alltså 24 timmar att åka hit. Trodde det skulle vara mycket jobbigare än var det var. De här dagarna har varit skit grymma, med massa skidåkning, mat, spa mm. Härligt asså, och när man står längst upp på toppen då ser man ut över alla fina berg.
Måste bara berätta om vad som hände i dag. Vi åkte upp med gondolen och när vi steg av då blåste det dom in i a ni fattar ;) över 20m per sekund. Vi hann åka ett åk innan dem stängde av alla liftar och backar. Men som tur var kunde vi åka ner med gondolen igen men den stannade efter hälften så vi satt där i ca 30 min. Haha
När vi kom ner fick vi vänta på bussen en stund också. Kom till hotellet för en timma sedan.
Ps. Allt som jag skrev gick bort så orkade inte skriva lika långt.

Ha det så bra i Sverige, snart ska jag och Anna upp till spat ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0