Underbart med träning igen

Åkte direkt från skolan till Lovisa, eller aa från stan eftersom vi var där hela dagen med klassen. Vi hann inte göra så myket för det tog ca 1 timma att komma dit med buss och sedan fick jag vänta i en halvtimma på hennes skola, haha! Vi åkte hem till min badmintonhall och tränade en stund. Riktigt härligt att komma tillbaka till träningen igen, trodde jag hade tappat massa och funderade faktiskt på att sluta till hösten men efter träningen idag har jag ändrat mig. 
Imorgon ska jag nog träffa Lovisa igen hon ska kolla på vår fotbollsträning osv.
Bästa smoothien
 
 

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

sV: tack!

fin blogg :)

2012-08-24 @ 15:31:27
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0