Mycket att berätta! :)

Tjenare! Just nu tog jag en paus från solen. Så jag gick in och satte mig lite med telefonen. Idag är det skit varmt ute. Bra för igår och i måndags var det lite molnigt och så. Idag Har jag gjort massa skoj! Vi var precis och hoppade från niceiga klippor. Och jag har köpt världens coolaste simglassögon med typ spegelglas ;) så där "snorklade" vi lite och såg lite fiskar. Pappa brände sig på en konstig brännmanet som var lila som var brevid mig. Tur att inte jag brännde mig på den :P. Nu ska jag ut till poolen/stranden och ha det gött. Om några dagar är det marknad här. Länktar skit mycket för då ska jag köpa min efterlängtade väska om jag hittar någon ;) hehe Men ni får ha det så bra hemma i kalla sverige!! ;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0