Vinterjackor

Fick en kommentar om jag kunde göra ett inlägg om vinter jackor, så visst. Dessa fyra tycker jag är väldigt snygga. Jag har själv den bruna oddmolly jackan och sen två dolomite jackor. En som är i den modellen som på bilden fast det inte står på ryggen och en lång modell, stor och gosig! Monclear och belstaff jackan är också väldigt snygga men dyra :/
Oddmolly: Jag köpte min på nätet, tror inte man kan köpa den fortfarande men kolla på tradera!
Molclear: Kan nog besälla den lite var som helst men skulle tro att dem har den inne på NK också, inte säker!
Belstaff: Finns inne på Fiorucci.
Dolomite: Den finns inne på D.O (design only) i massa färger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0