Svar på frågestunden

Favoritmat? 
Favoritaffärer? 
Hur många unika läsare har du per dag? 
Favorit outfit? 
Favoritplagg?
Älskar farmors stuvademackaroner och kötbullar!
Hmm, handlar lite här och där men, fiorucci, Zara, milla mi, ginatricot & HM
Har sjunkit mycket nu efter sommaren men runt 70-80 unika. 
favorit plagg är nog mina mjukisbyxor från A&F
De här är mina favoritoutfiter:


Vad blir du extra glad av?
När jag får vara med mina nära och kära. 
 
r jag diin bääztis ?? 

hur cool e jag från 1 -10 

vem är nr 11 i erat lag?? vrf är hon så cool? 

Din favoritlåt just nu? 
ja du är en utav mina bästisar Einatåå!
på en skala 1-10 så är du 2 cool. Mohahha ;)
Hon är grym, hon är så cool för jag har lärt henne. 
ha de Einantå!
 
Tre närmaste vänner? 
Beskriv dig själv med tre ord 
Bästa med dig själv? 
Varför är Alva Höwing så cool??????
Svårt att säga, har många som jag är nära vänn med. 
Konstig, rolig & glad 
Det bästa med mig själv är att jag inte faller för grupptryck och sånt. 
Alva du e sjukt cool för du är med mig!
 
favorit strumpor? 
vgd? 
e du cool? 
Vem är denna katten elvira? beskriv henne och vf hon e så bra 

hej då li

Mina favorit strumpor är sånna stickade. 
Svarar på frågor, dd?
Jag är sjukt cool! 
Elvira (murrevid) är en snäll liten vänn. Hon är bra för hon e så braaa
hej då murrevid!
 
spelar du fortfarande badminton? :) 
har du nåt djur? :P :3

haha oj glömde, favvoaffär? ;) <3

Japp det gör jag men spelar inte så jätte mycket längre.                                                                                Nee det har jag inte :(                                                                                                                                  Millami, Fiorucci, Zara, ginatricot & HM 

Hellooo 
Vikken är din favorit outfit? Och vem är din coolaste granne, har hört att hon ska vara awesomeee! Haha! 
Kram essaa

Heeeej! Favoritoutfiten la jag upp lite längre upp.                                                                                               Min coolaste granne är du Elsa, wihoo, hon är awesome!                                                                                   pusss

Favorit affär? 
Vilken kamera har du? 
Bästa vänner?

Millami, Fiorucci, Zara, ginatricot & HM.                                                                                                                    Min kamera heter Canon 550d, rekomenderar den verkligen!                                                                              Svårt att säga, har många som jag är nära vänn med. 

 

 

Tack för frågorna! :)

 

 

 

 

 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: einantå

älskar dig gri!! ha de gräsberg!!!

2012-09-17 @ 08:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0