sanningar om lilla mig

| Det har brunnit hemma hos oss 2 ggr, vårat hus var på hela förstasidan på gp då | JAG ÄLSKAR MAT | Jag är rätt så lång, 1.75 cm | Min största dröm är att åka till Zanzibar | Jag tar inte åt mig elaka ord | Jag började med badminton när jag var 4år | Mina vänner är guldvärda | Skrattar alltid åt mina egna skämt som ingen annan tycker är roligt, väldigt speciell humor kan man säga | Skrattar till nästan allting | Jag är nog den personen i hela världen som kan ta dem fulaste bilderna på sig själv, älskar det, hahaha | Jag är aldrig blyg, pratar direkt med nya personer | Älskar att laga mat | Tänker alltid att jag ska börja vara nyttig men sen så kommer jag på att det inte är värt de, yolo liksom hahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0