Lite allmänt

Lite fina bilder från lovet.
 

God kväll. Kändes väldigt bra att inte ha något plugg denna kvällen, verkligen lärt mig att göra läxorna i god tid nu. Kollade igenom mina första betyg idag, helt okej men det är ju väldigt svårt att få mega betyg i åttan men ska sattsa lite mer på skolan nu så jag lägger en bra grund till slutbetygen i 9:an. 
 
Jaja har bara legat och degat sönder framför datorn hela kvällen, skönt de också. Har precis bestämmt klänning och skor till nobel middagen, inte helt säkert med tanke på att jag blir 189cm men skorna men det blir säkert bra, haha ;) 

Kommentarer
Postat av: einantå

älskar dig min bästis

Svar: baby <3
Linnéa

2012-11-08 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0