ajaj

Nu ska jag för en gångs skulle lägga mig lite tidigare. Jag måste alltid släcka kl 11 annars får jag panik, hahha. Har bestämmt mig för att gå upp lite tidigare imorgon så jag slipper strässa sönder. Det brukar vara så att jag slänger i mig frukosten på 5 min. 
 
Ledsen över att jag inte har bloggat idag, har ingen ursäkt. Men idag var jag alla fall hos doktorn om min tå. Eller som många vet spelade jag med för små fotbollskor en lång period så min nagel började göra jätte ont osv. Åkte till doktorn någon gång i våras och då sa de att jag hade en inflamtion och massa sånt så jag inte skulle träna på en veka. Eller jag kunde träna men i så fall utan skor, hahaa. 
Var tillbaka nu igen eftersom det inte har gått över så vi bokade in en tid när det ska ta bort naglen, kommer alltså gå runt utan stortånagel!!! Det skulle tydligen ta 1 år för nageln att växa ut så får lida lite eftersom det kommer göra väldigt ont. Kunde även välja att äta några tabletter i ett år typ istället men det pallar jag inte. Nu ska jag äta samma tabletter fast bara några månadet istället, bara och bara hahha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0