Söndagen

Hej, snart tar batteriet slut på dator så får göra ett snabbt inlägg.
Kom hem från fotbollsträningen för en stund sen. Gud vad kallt det var asså. När jag kom hem kunde jag inte röra fingrarna eller tårna, Men kul var det ändå. Ja nu har jag tagit en lång varm dusch och ska äta lite strax. Idag har jag även delat ut reklam. Inte det roligaste men man tjänar ju pengar. ;)
Imorgon har vi No-labb sista lektionen så slutar sent. Sticker nästan direkt ner till badmintonen efter skolan.
Tycker att det är lite roligt att på helgerna (oftast lördag) får jag nästan dubbelt så många besökare än vad jag har på vardagarna. Så ska försöka uppdatera mycket bra på helgerna ;)
Å vad gott det hade varit med kladdkaka nu...
Föresten hade det varit roligt om ni kunde kommentera HÄR om hur ni tyckte det var att ha "dagens blogg" på de sättet som jag hade!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Tess

åh tack!:)

2012-01-29 @ 19:58:18
URL: http://tessadolfsson.blogg.se/
Postat av: emma högström

hej linnea, din blogg är verkligen skitfin!

förlåt om jag lät ironisk när jag kommenterade förut haha... läste fel, trodde att jag hade vunnit och när jag tryckte på länken var det inte jag.. hoppas du fattar ;) kram

2012-01-29 @ 21:10:35
URL: http://hemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0