helgen

Jag kan berätta lite om helgen. Vi åkte upp till uppsala i fredags och det gick jätte bra osv. Men sen på lördag kvällen när jag duschade slog jag i tån in en järnstång typ, eller en sån man tvättar bort vattnet med. Det gjorde inte alls ont men det blödde som in i helvete :P Jag det var tydligen så djup så fick fick åka in till sjukhuset i uppsala och sy 4 stygn i stortån. Jag trodde det skulle göra jätte ont och framförallt att ta bedövningssprutan, men det gjorde faktiskt inte så ont. Som tur var så tog det inte alls lång till på akuten, ca en timma :)
Spelade ändå igår, jag kan ju inte svika laget ;) Jag fick bara ta lite smärta. Jag hade sån tur att det inte var på höger foten då hade jag inte kunnat spela. Ja det var de som hade hänt. Annars var helgen super rolig.
Hoppas ni läste Jennies gäst blogg också ;)
Är ju som sakt hemma redan. Ska nog försöka städa mitt rum och plugga lite. Lite senare ska jag till Emma för hon fyller år idag, Grattis bästa! <3
hörs senare!
Linneagranberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0