God natt!

Å helvete jag hade typ skrivit en hel sida lång text och allt försvann, inte idag igen!!!!!!!

Ja ja ska strax sova nu, ska ju åka till backen vid nio imorgon. Man måste ju njuta av den sista skidåknings dagen. Så tråkigt att jag inte kan lägga upp bilder här ifrån. Internetet fungerade inte på mac så vi har det på mobilen. Men jag lovar att jag lägger upp bilder när jag kommet hem! Har förmodligen tappat alla läsare också eftersom jag inte har bra uppdatering, men kan tyvärr inte hjälpa det. Har bara internet på pappas telefon. ;)
Det ska bli så tråkigt att lämna härliga Alperna. Det är så stor skillnad på systemen i Alperna än i Sverige och Norge. I måndags tror jag det var, då åkte vi över till andra sidan av berget/bergen och det tog nästan halva dagen att komma dit.
Nu måste jag sova, hörs imorgon!

Godaste som finns:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0