Alltid lika jobbigt att skriva rubrik!

Hallåj! Sprang ner för trappan för att svara i telefonen, det var inte så skönt för tån säger jag bara..
Suttit och pluggat lite nu. Känns som jag inte har gjort det på riktigt länge nu, vad busig jag är haha. Nej men måste ta det lite seriöst nu med skolan, jag menar nästa termin får jag ju betyg.
Ska strax gå och lägga mig tror jag. Det blev inte så jätte mycket sömn i helgen.
Imorgon blir det ännu en go dag. Slutar vid 2 tror jag. Ska igentligen på fotbolls träning efter skolan men min tå hindrar mig. Man behöver lediga dagar också.
Kan bara inte vänta till fredag, då åker vi till Österike!! Men undra hur det kommer gå med tån. Det är mitt största bekymmer just nu. Men det funkar säkert.
Nu säger jag god natt, hörs imorgon!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0