öga

Är så arg just nu, vill verkligen gå ut och springa med Nano och Elvis men får inte för min tå. Men får väl sitta hemma tröka.. Nej men har inga läxor eller någonting nu på den här veckan så skönt. Jag ororar mig lite bara för efter lovet kommer vi ha sjukt mycket prov, läxor, redovisningar osv. Orkar inte vi går ju liksom bara i 7:an, hallå?? Har bestämmt att jag inte ska plugga på lovet, då ska man faktiskt vara ledig. Imorgon har vi en sån kallad "tema dag" ganska gött sen är det påskloooooooov. Efter skolan ska jag, mamma och Johan till stan och kolla på lite kläder tror även vi ska äta middag där sen, najs.
Men i alla fall hoppade jag av hos Elvira efter skolan och vi satt och käkade och spelade lite fotboll. När dem har sprungit klart ska jag dra till Elvira för ska lämmna hennes longboard :)

Kommentarer
Postat av: Tove var namnet

Vad har du gjort med din tå? ;/

2012-04-04 @ 20:16:14
URL: http://tovevarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0