Frågor och svar från frågestunden! :)

Vem var din första kärlek?
Svar: Det kommer jga faktiskt inte ihåg. :(

Vad går det bäst med fotboll eller badminton?
Svar: Det ä ganska svårt att säga men det går väl bäst i badmintonen just för mig men det går bra för hela aget i fotbollen också. :)

Vilken är din favorit film?
Svar: svårt! men just nu är det nog solsidan om det räknas som "film"?

Vilken är din fvorit färg?
Svar: Det är nog ganska lätt att lista ut. Kolla på designen ;)

Turkos så klart!!! :love:

är du stark?
Svar: ehh jag är inte jätte stark men jag är väll ganska stark.
Man bir ju stark när man tränar.

Äger du en sko?
Svar: Ja det gör jag! :S






Det blev inte så många frågor men det blev ju ialla fall några ;)



Linneagranberg ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0