Svar på frågestunden del 2

Vad i never say never gjorde att du började gilla Justin?
Favoritlåt?
Drömdag?
Tycker du att du själv är bortskämd?
Gillar du din klass eller skulle vilja byta?
Fota/fotade
A&F/juciy
Favoritblogg?
- Jag vet inte riktigt, han är bara så söt och snygg och han verkar vara så himla snäll och go! :)

- Vet inte I was made for loving you med Kiss eller mistletoe med justin!

- Att ligga på världens finaste strand och bara ligga och dega och ta massa drickor när man vill. ;)

- Jag tycker inte att jag är bortskämd på något dåligt sätt i alla fall. Ganska många av mina saker som jag vill ha får jag betala själv. SÅ nej jag tycker inte att jag är bortskämd. Men mina föräldrar håller nog inte med så bra ;) ;)

- Jag gillar väl min klass så nej tror inte jag vill byta till någon av de andra klasserna.

- Anar att du menar fota eller bli fotaad? Svårt för det är jualltid kul att stå framför kameran. Men att stå bakom kameran är nog lite roligare! ;)

- Eftersom jag inte äger något med märket juciy så får det väl bli A&F för juciy har ju typ nästan bara mjukisdressar medans A&F har allt nästan.

- Hmm?? Svårt att säga en favorit blogg men Jag gillar de stora bloggarna kissie, kenza mm.

- kan du Berätta lite om din familj?
- Favorit affär?
- Favorit outfit?
- Vad skulle du göra om du fick en miljon?
- Vad tycker du om Juicy?
- Senaste resan?
- Kan du lägga upp bilder där ifrån?

kram

- Visst! Min familj består av min mamma Maria, Pappa Hans och min storebror Johan. Alla bor tillsammans. Sen har jag ju mormor och morfar och alla dem kvar så det är väldigt roligt. :)
Jag har skrivit lite mer om min bror och mamma och pappa på de här lär "känna mig på 10 dagar". Kan tyvärr inte länka det just nu men det var någon gång i mitten av december (11-12) eller så kommer inte riktigt ihåg.

- Jag gillar Fiorucci, Raglady men Gina tircot H&M har snygga billiga kläder. Jag gillar nästan alla affärer.

- Just favrorit outfit är svårt men jag gillar de här outfitsen. :)



image description

- Om jag fick en miljon så hade jag shoppat jätte mycket. Sen hade jag åkt ner till afrika och ge pengar till fattiga familjer i Afrika. Sen hade jag åkt till Bora Bora. Och så klart sparat resten.

- Senaste resan var Menorca i September. Bilder där ifrån kan jag ge er när jag är hemma. Men här är några bilder.

image descriptionimage description
Kram!

Vad vill du bli när du blir stor?
- Det vet jag faktiskt inte. Men jag skulle tänka mig att vara fotograf kanke? Eller Kock. Sen skulle jag vilja bli fotbollsproffs men det är väl en liten dröm som alla fotbollspelare har. När jag var liten ville jag bli pensionär! haa ;)

Hur skulle din dröm design se ut?
Är du kär? isf i vem?
Hur länge har du haft din blogg?
- ingen arning, hah ;)
- Nej det tror jag inte att jag är. ;)
- Jag har haft min blogg i ca ett år eller 1 år och 4 månader om jag ska vara exakt.

vilken är din favorit affär?
vad köpte du senast där?

- Jag har ingen riktig favorit affär men en som jag alltid går in i är gina tricot och jag köpte nog en t-shirt som jag fick i julklapp idag. Den är blå/grå tror jag med ett ankare på. 

Vilket är ditt favoritmärke ?
Badminton eller fotboll?
Vad fick dig att börja blogga ?
Närmsta vänner ?

- Mitt favorit märke är Henri lloyd tror jag ;)
- Det är riktigt svårt men får nog säga fotboll ändå.
- Jag var hemma hos min kompis Elvira som hade en blogg. Och jag tycket att det verkade vara så roligt att lägga upp dagens outfit. Hahah Och då hjälpte hon mig att göra en blogg.
- jag har många nära vänner och de som är det tror jag sjäva vet det så orkar inte skirva upp alla ledsen. ;)

Om Ronaldo bytte till Barca. Vilket lag skulle duvheja på då om de möttes?

- Haha för det förstra så kommer han aldrig byta till Barca (hoppas jag) men om det möttes så hade jag hejat på Real. Men om Rolando hade gjort mål så hade jag ändå blivit glad!

Om du bara fick välja en sport badminton eller fotboll?
Va satsar du på?
Närmsta vänner?
Om du bara hade en timma kvar av livet vad hade du gjort då?
Kram<3

- Blir nog Fotboll.
- Det skulle vara kul att satsa på badmintonen men eftersom man måste träna jätte mycket för att bli bäst  Och då skulle jag vara tvnungen att lägga ner fotbollen och det vill jag inte göra. Satar inte på någon speciell nu men vill satsa på fotollen om något/några år.
- jag har många nära vänner och de som är det tror jag sjäva vet det så orkar inte skirva upp alla ledsen. ;) (kopierade detr som jag skrev innan)
- Då hade jag bjudit in alla mina vänner och familj så jag fick vara med dem jag älskar.

Kram!

om du skulle välja mellan ett paket som någon hade gjort eller ett som var köp???????

- Det skulle bero på vem som hade gjort det.



Så nu var alla frågor besvarade hoppas ni fick svar på era frågor.



Hade! :)


Kommentarer
Postat av: A-m-a-n-d-a ♥

får inte skriva på bloggen så jag skriver här ist, jag fick



iPad 2

Lime grönt skal till den

2 Juicy Tracksuits

viva la juicy parfym

stativ

nolita skärp

smink

presentkort på fiorucci o raglady 700 vadera

3000 kr

en bok

justin CD signerad

Justins Parfym

Urbanears ljusrosa & vita

Resan till Thailand då

& 500 av farmor + Presentkort på Gina



sen fick jag typ lite små kläder o så xD hehe



va fick du??

2011-12-25 @ 16:25:58
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0