Svar på frågestunden del 1

vad heter din kamera och vad kostar den? 
vad har du för tillbehör till din kamera? 
- Min kamera heter Canon eso 550d och jag vet inte riktigt vad den kostade men kring 7000 eller så med orginal objektivet.
-Jag har ett stativ från velbond en kameraväska från crumpler. Sen har jag 2 objektiv som heter:
Canon ef 70-200m och ett orginal canon ef 18-55mm. Och så min kamera ;)
Inte exakt det stativet men något liknande.
Vilket är ditt favorit plagg? 
Dröm resa? 
Om du fick köpa vad du ville , vad hade du köpt då? 
Vart hade du velat flytta ifall du fick flytta vart som helst i världen?

- Mitt favoritplagg är nog mina jeans från dr.demin
-min dröm resa hader varit att åka till Zanzibar eller Bora bora. Men Zanzibar är lite mer chans att drömen slår in eller vad man ska säga för att åka till bora bora kosta ganska mycket asså. ;)
- Om jag fick köpa vad jag ville så hade jag nog köpt något riktigt dyrt och sedan sålt de ;)
- Jag hade bort kvar här jag bor fast flytta till ett jätte coolt hus eller flyttar till ett strandhus men egen strand i Zanzibar!
Hur många unika läsare har du per dag?
Om du fick välja en sak du fick vad hade det varit och varför?
Om du fick byta utseende med någon för en dag vem hade de varit och varför?
kram lollo <3

- olika Men runt 60-90 typ. och typ 250 sidvisningar eller så.
- svårt, kan inte bestämma mig. Sorry
- Jag skulle vilja byta utseende med Ronaldo för att han är så snygg! ;)
Kram på dig själv! <3

Vad ska du göra på julafton?
Vad önskar du dig i julklapp?
Vad är ditt favorit plagg?

- jag ska fira julafton med min släkt och kolla på kalle anka, vänta på tomten, äta julbord Och öppna paket! :D

- Eftersom jag fick det objektivet så tror jag inte att jag kommer få så mycket av mamma och pappa men jag önskar mig lite pengar till uggs och lite små grejer ;)

 

 

 

Resten av frågorna kommer på söndag. Men fortsätt gärna att fråga mer! :)

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK till frågestunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0