Hur ska jag göra ?

Hej, Dem flesta tyckte att jag skulle ha kvar dem med hålet. De är skit snygga. Men jag känner att det kan vara kul att få ett helt par nya jeans som desutom är lite billigare. Och de där hålet är jätte stort när man sitter ner och obekvämt. Så tror jag ska köpa de nya byxorna. Det kommer förmodligen att gå hål på andra benet också. Men kan verkligen inte bestämma mig men imorgon måste jag ha bestämt mig i vilket fall. Sen när jag kommer hem från torget imorgon så får ni se hur det blev. Igentligen är det ingen stor sak men eftersom det handlar om mina favojeans så är det svårt :( ;)
Min näsa försvan på de här bilderna, hihi
Linneagranberg ♥

Kommentarer
Postat av: lolloLolloooo

Jag tycker du ska köpa nya! för då slipper du ha de trasiga, och saknar du de sen är de väll bara att köpa de om du fattar va jag menar ;) puss

2011-12-28 @ 10:37:46
URL: http://louiseesophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0