Hemma från Åsa :D

Hejj!! Kom precis hem från Åsa så det är därför jag inte har bloggat i går och så. Det var skit kul verkligen fast jag sov bara typ 3 timmar eller något Hahha. Men jag badade faktiskt 2 gånger och jag var försten  i. Men det brukar jag faktiskt vara HAHAH!:) A men i alla fall så tog jag inte så många bilder men, Eller typ bara när vi satt på tåget. Dem är nog inte så roliga så jag laddar inte upp dem.  Asså min helg är oxå jävligt upp bokad så det finns inte kommer nog vara ganska trött på måndag -.-! :D
Idag (fredag): först fotbolls träning sen Elllens film kväll typ. Sen änr jag har varit hos Ellen så åker jag hem och då kommer Elvira och hennes familj hem till oss.
Lördag: fotbolls match 11- manna match. Och efter 11-manna matchen ska jag till Elvira och sova över hos hon.
Söndag: Enu en till fotbolls match,fast denna matchen är en 7-manna match, men ändå jobbigt ;)
Puss&kram! :love:

Linneagranberg ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0